четверг, 5 декабря 2013 г.

                    Վերահսկենք մեր շրջակա միջավայրը


1-Ներկայիս դրության մենք ապրում ենք անտեսելով շրջակա միջավայրը ՝ԱՂՏՈՏՈՒՄ,որը հանդիսանում է շրջակա միջավայրի առօրյայի  առաջնային հիմնախնդիրներից մեկը:Ինչպես ամբողջ աշխարհում այնպես էլ մեզ մոտ և յուրաքանչուր երկրում շրջակա միջավայրի հարցին մոտենում են բնագիտական մոտեցումներով:Չնայած նրան,որ մեր միջավայրի որակը շատ ցածր է,սակայն մեծ ջանքերի շնորհիվ մենք կարող ենք բարձրացնել այն:


2-Շրջակա միջավայրը մեր առողջության վրա կունենա լավ ազդեցություն եթե չհատվեն անտառները որոնք մեզ ապահովվում են թթվածնով: Առողջության վատթարացման գործում մեր՝ մարդկանց մեղավորությունը ավելի մեծ է ,քանի որ մարդը մեքենայի շարժիչը աշխատեցնելու համար օգտագործում է հեղուկ վառելիք ՝ԲԵՆԶԻՆ ,որը այրվելով օդ է արտանետում  վնասակար նյութեր,ինչպես նաև մեզ շատ հայտնի ՇՄՈԼ  գազը ,որից առաջանում են թե մահացու դեպքեր, թե սուր անոթային հիվանդություններ:


3-Շրջակա միջավայրի վերահսկողությամբ պետք է զբաղվեն համապատասխան մարմինները իսկ այդ վերահսկողությունը կդառնա արդյունավետ եթե մարդիկ իրենց հերթին չաղտոտեն իրենց միջավայրը,այլ պատժեն բոլոր նրանց ովքեր կփորձեն աղտոտել այն միջավայրը որտեղ ապրում են իրենք և իրենց հարազատները:Այդ վերահսկողության որակը կբարձրանա միայն այն ժամանակ երբ մարդիկ համախմբվեն և հասկանան այդ խնդրի լրջությունը:Նշեմ որ շրջակա միջավայրը նաև վերականգնվում է իր իսկ բնական ճանապարհով ,և մենք առաջին հերթին պետք է պահապնենք այն ամենը ինչը նոր սկսում է վերականգնվել և հորդորել հասարակությանը լինել ավելի ուշադիր նման խնդրի առաջ չկանգնելու համար:

4-
Ես ամեն կերպ փորձում եմ բարձրացնել իմ շրջակա միջավայրի որակը՝նախ  չեմ աղտոտում,չեմ ոչնչացում ծառերն ու ծաղիկները,չեմ վնասում թրչյունների ու կենդանիներին,և ամենակարևորը ես սիրում եմ ու պահպանում եմ իմ շրջական միջավայր:
Յուրաքանչյուր մարդ բնության գրկում հանգստանալիս պետք է այն թողնի այն վիճակում,որ երբ վերադառնա,չամանչի իր արածների համար:Ինձ համարելով բնության մեկ մասնիկ ,ինձ վրա պարտավորվածություն եմ վերցնում ՉԱՂՏՈՏԵԼ,ՉՈՉՆՉԱՑՆԵԼ այն ամենը ինչը դեռ լիովին ոչնչացման եզրին չի հայտնվել :



5. Միջազգային համագործակցույթունը բնապահպանության բնագավառում չի տալիս ակնկալվող քանակի արդյուք,որովհետև ոչ բոլորն են հետևում սահմանված կանոններին՝շարունակում են հատել անտառները,ոչնչացնել կենդանիներին,անխնա պոկել ծաղիկները,շատ կենցաղային աղբեր նետել գետերի և լճերի մեջ

Комментариев нет:

Отправить комментарий